KINDLE

LADIES AND GENTLEMEN!!!! LOOKI LOOKI
Läsplattan, en uppfinning jag varit medveten om men inte gett min uppmärksamhet till, men nu har jag fallit och jag är där för att stanna.
Och Uppfiningen kallas för: KINDLE

Denna fatastiska lilla sak får plats i bakfickan på jeansen och finnas att köpa på Amazon.com/Amazon.co.uk (Mindre i frakt på co.uk)

Lite lätt fakta:

Most Advanced E Ink Display
Kindle's high-contrast E Ink display delivers clear, crisp text and images that you can read without eye strain. For extended periods of reading, E Ink displays deliver the best reading experience.

Holds 1,400 Books
Carry up to 1,400 books - keep your library with you wherever you go.

One Month Battery Life
No battery anxiety - read for up to one month on a single charge with wireless off and a half hour of reading per day.

Books in 60 seconds
Find a book and start reading in seconds with our fast, free wireless delivery.

Low Book Prices
Over 800,000 books are $9.99 or less

Grejen är att det är billigt och det är SÅ lätt att bara använda. Kindle Appen finns att köpa till iPaden eller Telefonen också, men Kindlen är bara en sak som jag har drömt om ett litet tag, nu är den min och jag är Över lycklig att den är min!

Jag tänker inte lämna böcker helt eftersom vissa samlar expemplar måste man bara ha. Men man tjärnar snabbt igen pengarna eftersom det är billigare att köpa e-böcker istället för originalet i papper.

Ville bara dela med mig av det jag har i bakfickan ;)

Ha en fin fin sommar!!

/ Christina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0