Forever Krigarhjärta

 Fick idag hem denna på posten! Sista boken i serien om The Wolves of Mercy Falls.


Den får dock vänta ett tag. För just nu håller jag på att läsa om KRIGARHJÄRTA. Jag kan med lätthet säga att Krigarhjärta är min absoluta favoritbok. Kanske även Alexandras? Vet i alla fall att hon gillade den skarpt.
Bland alla engelska young adult böcker är min favvo ändå en svensk "fantasy" för yngre tonåringar. Den måste bara läsas om, en tredje gång. (nödrim?) Nyss läste jag författarens (inte fotbolls spelaren) Henrik Larssons blogg och där skrev han att han är i full gång med tredje boken i serien Blodsarvet. Förhoppningsvis kommer den till hösten. Så nu har alla god tid på sig att läsa de första två böckerna. GÖR DET!





// Olivia

p.s Hoppas snart att få läsa Christinas första bokinlägg


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hatar att favorisera böcker, men Blodsarvet ligger nära om hjärtat! Ska nog också ta o läsa om serien innan tredje kommer. Jag väntar och väntar, men den tycks ju inte vilja komma ut på ett tag ändå, så kan lika gärna börja om. Riktigt stolt över att en svensk skrivit serien och får miljön i våra egna hemtrakter att verka mer spännande än någonsin!

2011-07-18 @ 23:09:56
Postat av: Olivia

Nu känner jag mig dum som favoriserar böcker...XD hahah men när man vet så vet man xD Jaa ibland så kan svenskar de med!

2011-07-19 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0