CHRISTINA

Ok, wow. Bokblogg, bokblogg, bokblogg...
Jag är helt ny på det här med att skriva om böcker, men läsa har jag gjort en 4-5 år nu!
När det kommer till böcker så är jag kräsen om en sak. Kärlek!
Kärlek är ett måste om Christina ska läsa en bok. Töntig kanske men det är det bästa i hela världen att läsa om. Kasta in en massa äventyr och mysterier blir det ännu bättre, men en liten kärleks koppling behövs för att jag ska bli fast.
Det konstiga är då att den första serien jag läste var faktiskt Vargbröder av Michelle Paver. Svårt att tro eftersom den utspelar sig i en helt annan era och inte alls är på samma spår som jag ligger på nu. Men det var något med Torak som fångade mig. Men vem faller inte för en kille som kan klara sig ute i skogen och har en varg som vän?
Tillbaka till kärleken så finns det så mycket att läsa. Så mycket nytt att upptäcka och så många bra författare som kan få fram den där känslan i magen som får än att läsa snabbare och pulsen öka medan killen i boken offrar sig för henne eller när hjärtat slits ut för kärleken dött ut och det enda som finns att göra är att hoppa ut för en klippa. (Twilight parallel? FTW)
Så från mig blir det mycket kärlek! Så för den som känner fört, follow me, follow me falala la la!

/ Christina

Kommentarer
Postat av: Olivia

I Will follow you! Så länge vi båda andas!

2011-07-10 @ 23:24:50
Postat av: CHRISTINA

Najs ;) I can feel we're going to have Perfect Chemistry !

2011-07-11 @ 10:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0