Alexandra påväg tillbaka!

God afton ärade bokmalar!


Ni kanske inte minns mig, men jag brukade skriva om mina äventyr i böckernas värld förra året och kom under mitt andra år på gymnasiet på villovägar. Jag fick en pojkvän, föräldrarna skiljdes, flyttade två gånger, läste världens tråkigaste kurser i skolan och började jobba eftermiddagar och helger på McDonald's. Man tycker att jag borde funnit tröst i böcker, men icke!
.
.
Nu är ju dock detta ingen personlig blogg där jag berättar om mitt fullt normala och inte alls så intressanta liv. Den typen av blogg finns det ju gott om redan ändå. Jag ville dock bara meddela att jag har funnit mig tillrätta i bokvärlden igen och känner mig mer eller mindre frälst för tillfället. Så inom sinom tid (förhoppningsvis snart) kommer ni kunna läsa bokinlägg från mig igen! Just nu slukar jag dock Harry Potter och Fenixorden helt random. Jag såg sista filmen i Göteborg häromdan och då tycker man ju att jag borde bli sugen på att läsa om hela serien, eller kanske bara läsa de sista böckerna. Fast nej! 1000 sidor att sluka var det enda som kunde mätta min plötsliga läshunger.
.
.
Mycket snack om ingenting. Jag är i alla fall tillbaka!
//Alexandra




Kommentarer
Postat av: Olivia

ÅH VA KUL! jag var också å såg Harry i göteborg häromdagen! Jag har fastnat i goblet of fire (y) hur som helst, skönt att ha dig tillbaka :D

2011-07-19 @ 11:49:09
Postat av: Alexandra

Niiice :D Grät genom hela filmen med tanken på att det faktiskt är den sista Harry Potter-filmen NÅGONSIN :'( Skönt att vara tillbaka :D Beställde lite böcker igår och ska försöka få in lite fler klassiker i bloggen. Jag beställde nämligen bl.a. Dracula! På svenska dock, med rädsla för att den engelska har alldeles för gammal och svår engelska (a) Vill förstå så mycket som möjligt! :D Hoppas nu inte att du redan bloggat om den, haha!

2011-07-19 @ 15:48:26
Postat av: Olivia

Aaw, jag var så nära så nära att gråta. Men jag tog mig i kragen eftersom det var så mycket folk (plus att Emily hade säkert skrattat åt mig xD) DRACULA! nej den har jag inte bloggat om (inte läst den heller) kör på :D

2011-07-19 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0