EXPERT PÅ ATT RODNA

När hennes mamma flyttar ihop med sin nya kärlek måste Natalie följa med - ut på landet till en ny skola, med nya gäng som inte alls är som hennes gamla. På köpet får hon också en ny "bror", Jerker, spännande, snygg - "en sextontaggare", säger tjejerna i klassen. Natalie dras in i hans trollkrets och märker hur känslorna sjuder och gnistrar i henne. Är hon kär? Är det så här det ska vara?

 

En stark och levande roman om pirrig förälskelse, fylld av

omtumlande händelser och intressanta personer.

 

Älskade Katarina von Bredow. Den Bästa svenska författaren (min egen åsikt..) i hela Sverige!

Jag har läst alla hennes böcker och jag älskar dom allihopa. Hon skriver raka, rena berättelser som bara sätter sig. Hon skriver även om lite "Förbjudna" ämnen. Som att älska killen som di n bästa kompis gillar, att bli gravid när man är bara 14 år eller att bli kär i en killen som är 25 när man själv är 17!

Alla böcker är riktade mot en ungdomlig publik men även mot en äldre publik också. Jag rekommenderar starkt ALLA hennes böcker.

Jag blev lite ledsen när jag väl var klar med alla böcker, så jag tog mig själv i kragen och drog iväg ett mejl till Katarina själv och fråga om det blir någon mer bok och lite andra grejer. Och till min lycka så berättade hon att JA de kommer en bok till! Den ska heta "Flyga högt" Hon berättade inte när men inom en snar framtid. LYCKA!

 

Katarina von Bredow Böcker: (Ej i ordning)

Som jag vill vara

Räcker det om jag älskar dig

Expert på att rodna

Bara in du

Som om ingenting

Syskonkärlek

Hur kär får man bli

Knappt lovlig

/ Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0