Crescendo

Crescendo av Becca Fitzpatrick

Här är den spännande uppföljaren till bestsäljaren hush,hush!
Det finns inte mycket jag kan säga utan att berätta för mycket om hur den första boken slutar. Vad jag kan berätta är att vi än en gång får följa Nora Grays komplicerade liv bland fallna änglar. Boken levde upp till mina förväntningar och var faktiskt riktigt spännande. Dock kom jag inte ihåg första boken så jättebra, så i vissa fall hade jag svårt att hänga med i crescendos svängar. Men tillslut tror jag att jag fick ihop allt. Men läs HUSH,HUSH innan du ger dig på crescendo, det är ett måste.
Becca Fitzpatrick var riktigt elak när hon skrev sista sidan på Crescendo, för den slutar jättespännande. Nu måste man altså vänta ett helt år tills man får reda på fortsättningen...



Tempest (18 Oktober 2011)











//Olivia

Kommentarer
Postat av: Christinaaaaa

Det är sååååååååååååååå jobbigt! Författare är elaka :P Men The last sacrifice kommer ju snarT!! VI MÅSTE HA COUNT DOWN!! :P XD höhöh...

2010-11-01 @ 10:13:21
Postat av: Carro

Älskar den här serien!! :D Nu väntar man ju med enorm spänning på nästa! (Vet du när den ska komma?) Gillar hela bloggen förresten, otroligt bra med massa boktips :DD

2011-06-29 @ 16:44:53
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0