I Will Buy And I Will Like It

Jag har fått så många förfrågningar om vilka min nästa bok-offer ska bli så här kommer de:

Jag tar efter Alexandra och slår till på tre, det lät så kul när hon gjorde det.
Jag har bestämt mig för att lagra upp med några böcker. Jag vet inte om det är så smart...Men jag tänker göra det ändå.
Jag tar och beställer i två vevor. Den 18 Maj släpps Spirit bound. Om jag väntar tills dess och beställer flera böcker på en gång så kommer frakten och ta mycket lång tid...inte bra. Jag tror jag kör på



Sedan blir de ju såklart:



Ps. Snart kommer en sammanfattning av The Mark


//Olivia


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ooh, I like it! :D

2010-05-03 @ 19:38:07
URL: http://bokbloggao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0