Stephenie Meyers nya bok!

Du har nog inte kunnat undgå Stephenie Meyers fantastiska böcker The Twilight Saga och The Host. Hennes nya verk handlar om newborn-vampyren Bree Tanner. Henne stöter vi på redan i den tredje Twilight-boken Eclipse (Ljudet av ditt hjärta). Nu till det viktigaste; bokens titel är “The Short Second Life of Bree Tanner“. Denna s.k. novell blev för lång för att vara med i den officiella guiden till Twilight-serien, så istället fick den bli en bok för sig. Jag fick nyligen lära mig att en novell är 1-99 sidor, “The Short Second Life of Bree Tanner“ är runt 200 sidor lång. På svenska kommer den att heta "Bree Tanners andra liv".

Boken kommer att släppas den femte Juni. Om man vill vara exakt så är det klockan 06.01 svensk tid. Den kommer faktiskt släppas samtidigt som USA!



Källa: http://www.twilightsweden.se/



//Alexandra

 


Kommentarer
Postat av: christina

Jag vet inte om jag VILL läsa den faktiskt "/ Känns lite.... boring!?

2010-03-31 @ 21:27:04
Postat av: Alexandra

Det vet du inte förrän du har läst den ;) Men jag förstår vad du menar! :)

2010-03-31 @ 22:07:17
URL: http://bokbloggao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0