Snart sommar!

Ja, nu börjar man äntligen se lite tecken på att sommaren är påväg! Mycket av den till synes oändliga snön försvann på en vecka eller två. Nu har vi bara små snöhögar lite här och var på, för mig, helt obefintliga ställen (Sidan av vägen). Grenarna är rikliga med knoppar och solen värmer till och med en aning! Vi har bytt över till sommartid och dagarna blir bara längre och längre. I sommar ser jag fram emot att jobba och göra en massa roliga saker. Jag ska förstås också läsa jättemycket!

Här nedan är en bild från förra sommaren på mig och min knasiga väninna Malin! Umgås dock inte lika mycket med henne nu för tiden, och det tycker jag är jättetråkigt :/


Under sommaren 2009 blev många böcker utlästa! :)


//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet det suger :(

2010-04-02 @ 21:37:27
Postat av: Alexandra

Haha, vi suger :D

2010-04-05 @ 16:44:33
URL: http://bokbloggao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0