RÅD

Jag har nu hittat mig en till serie som jag tror är bra! Serien heter Immortals av Alyson Noel. Första boken heter Evermore.


Ever är sjutton år. Hon överlever en bilolycka där hela hennes familj omkommer. Hon bor sedan med sin faster/moster i californien. Ever plågas av sin förmåga att läsa tankarna på människor runt omkring henne.
Här känner jag igen lite från olika böcker jag läst. Lite från Vampire Academy och lite från den telepatiska Sookie i Trueblood. Jag får återkomma med en riktig recension när jag läst boken!

Men jag har ett råd till alla er bokläsare: Köp en bok i taget! Jag har själv många gånger gjort misstaget att köpa på mig två eller tre böcker i taget, när jag inte ens vet om jag gillar serien eller inte. Det resulterar till många böcker som bara står och samlar damm. Och nu gör jag det igen. Börjar på en ny bok när jag redan har olästa böcker. Men jag kan inte hjälpa det! jag vill bara ha mer och mer.
Jag måste helt enkelt erkänna för mig själv att jag är en "Bookaholic" och vet ni vad? Jag gillar det!




//Olivia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0