Olivia

Hej!
Det är jag som är Olivia och jag är bokmal.
"Hej Olivia"
Jag har vart bokmal i...nästan 4 år nu. Jag vet, 4 år är inte alls mycket!
Jag måste erkänna att när jag var yngre så hatade jag att läsa. Jag tror inte jag hade
läst ut en hel bok förens jag läste en i 6:an och jag måste erkänna att det var Systrar I Jeans.
Inget ont om systrar i jeans, absolut inte! Men min boksmak har nu gått över till bara fantasy.
Det blev lite Harry Potter, Eragon, Krigar Hjärta och såklart senare Twilight.
Fast vem har inte läst Twilight nu? Jag måste erkänna att jag var fast där ett tag.  
Men jag ville ha mera! Jag började leta runt på adlibris och hittade The Summoning.
Detta var min första engelska fantasy. Sedan dess har jag hållt mig till engelska böcker.

Just nu går mitt bokliv i temat "Vampyr" Japp, lite små nördigt men det hör väl till genren.
Jag har altså bestämt mig för att läsa så många vampyr relaterade böcker som möjligt.
Så om ni Twilight fans vill fortsätta att läsa om vamps så ska jag försöka hjälpa er så gott
jag kan. Jag har än så länge läst serier som: Vampire Academy, House Of Nights,
Strange Angels
och nu är jag inne på True Blood.

Det var min bok bakgrund. Lite annan fakta om mig själv skulle kunna vara att jag liksom
Alexandra gillar musik. Jag går första året på gymnasiet med inriktning estet musik.
Mitt förstainstrument är trummor och jag har 3 katter och en hund. Det var väll ungefär det
jag hade att bjuda på som en introduktion. Jag kommer såklart berätta mera om böckerna
ovan vid ett senare tillfälle. God Natt!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0