The Vampire Diaries - The Struggle

Av L. J. Smith

Jag är verkligen glad att jag inte gav upp hoppet om denna serie! Den växer mer och mer efter varje sida och nu tycker jag riktigt bra om den! I mitt tidigare inlägg kunde ni läsa lite om handlingen i The Awakening och jag vågar tyvärr inte spilla ut någon vidare information om fortsättningen. Kan bara säga att ännu en vampyr intar sin plats i handlingen mer tydligt och formar berättelsen mer nervkittlande och... sensuell. Jag uppskattar L. J. Smiths verk mer och mer och tycker verkligen The Vampire Diaries är en serie värd att nyttiggöra tid med!

Mer har jag faktiskt inte att säga (eller skriva). Känns bra att få läst ut en bok på en dag. Det var ju en tag sedan det hände. Men nu är Alexandra Back On Track när läxorna äntligen är slut! 
Hittade en Sneak Peak av den tredje delen The Fury i slutet av boken som jag nu ska sätta huggtänderna i!

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0