The Sookie Stackhouse Novels


(Fick syn på denna bild och kom på att jag ju just läst ut ännu en bok i just denna serie)

Ingen har väl missat HBOs serie Trueblood på TV:n? Nej jag tänkte väl detta. Jag skulle bara vilka rekomendera denna underbara bokserie för er. Har just läst ut Charlaine Harris 5:e bok i serien om Sookie Stackhouse och jag fortsätter direkt på nästa.
Även om TV serien inte är lik Bok serien alls så vill jag ändå rekomendera båda! Läs böckerna och se skillnaderna mellan serie och serie.
Five down, six more to go!


The Sookie Stackhouse Novels:

DEAD UNTIL DARK
LIVING DEAD IN DALLAS
CLUB DEAD
DEAD TO THE WORLD
DEAD AS A DOORNAIL (
just läst ut)
DEFINITELY DEAD
ALL TOGETHER DEAD
FROM DEAD TO WORS
DEAD AND GONE
A TOUCH OF DEAD
DEAD IN THE FAMILY

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0