What are the odds?

Jag står inne på Bokia och kollar på deras magra bokhylla med engelska böcker när en tjej plötsligt börjar prata med mig på just detta språk. Engelska. Jag blir glatt överraskad och försöker hänga med. Hon pekar på en hög av Hush, hush och berättar att hon just läst ut denna bok och att hon verkligen gillade den. Jag blir ännu gladare för jag förstår vad hon pratar om och håller med henne om att det är en jättebra bok, eftersom jag nyss läst den själv. Då förklarar hon att det är en av hennes kompisar hemma i USA som är på omslaget (!) Och att hon fortfarande blir förvånad varje gång hon ser boken ute i affärerna. Min mycket intelligenta komentar blev:  "Really?? That´s awesome!"

Detta gjorde verkligen min dag, jag kan bara hoppas att det var på riktigt. Ni ser ju på bilden nedan att det inte är en pjåkig framsida heller. 





























//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0