Vilken hemsida!

Hej!

Jag vill bara berätta om en väldigt bra hemsida jag hittade. Det fanns verkligen massor av bra böcker där. Jag har hittat hela 15 st jag skulle kunna tänka mig att läsa!

http://www.goodreads.com/list/show/2800.Gotta_Have_Em

Kolla för er själva.

Jag har i alla fall utav alla dessa böcker hittat några jag tycker verkar riktigt bra.
En heter The Mark och en annan The Body Finder.


Ni vet vad jag sagt om att köpa många böcker på en gång: det blir att de aldrig blir lästa. Så det får bli en av dessa att börja med. Just nu lutar det år The Mark men jag vet inte riktigt? 

The Mark

Cassandra Renfield has always seen the mark—a glow around certain people reminiscent of candlelight. But the one time she mentioned it, it was dismissed as a trick of the light. Until the day she watches a man awash in the mark die. After searching her memories, Cassie realizes she can see a person’s imminent death. Not how or where, only when: today.
(Lite lik Evermore hoppas bara denna är så bra som den ser ut att vara!)

The Body Finder
Violet Ambrose can find the dead. Or at least, those who have been murdered. She can sense the echoes they leave behind... and the imprints they leave on their killers. As if that weren't enough to deal with during junior year, she also has a sudden, inexplicable, and consuming crush on her best friend since childhood, Jay Heaton.

Now a serial killer has begun terrorizing Violet's small town... and she realizes she might be the only person who can stop him."

Här är några av de andra böckerna jag hittade:

Jessica´s Guide To Dating On The Dark Side

My Soul To Take

Forget-Her-Nots

Blue Bloods

Kolla in!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0