Läsplan!

Nu får det bli skärpning! Jag har varit slarvig med mitt läsande de senaste veckorna, men det ska det bli ändring på. Jag har äntligen fått en fet härlig fjärde del av Vampire Academy, men har ännu inte vågat läsa en sida. Denna serie är nog den bästa vampyr-serie jag läst hittills (Okej, jag har inte läst så många, men ändå...). Den är till och med bättre än twilight, till stor del pga. Stephenies failade tredje tredjedel av sista boken. Blev oerhört besviken på henne! Efter Blood Promise ska jag läsa femte delen av Väktaren... som heter Väktarens Misstag. Sedan ska jag äntligen ta mig an Ringens brödrarskap! '

Bli inte som mig och ta för stora läsuppehåll!








//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Olivia

OO! I like läsplaner!

2010-04-18 @ 23:57:52
Postat av: Alexandra

Du äro inte ensam :D

2010-04-19 @ 00:00:32
URL: http://bokbloggao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0